Friday, June 14, 2013

Maailmalle lähteviä kortteja

Kun olin ostanut pari postausta sitten näkyneet Muumikortit, mulle tuli hallitsematon into saada lähettää jo niitä jollekin!! En voinut siis muuta kuin ottaa pari uutta osoitetta Postcrossingin kautta (。•ᴗ•。)  

Nämä kortit lähtivät kahteen ensimmäisenä ottamaani osoitteeseen. Kävi muutes hyvä tuuri, en olisi uskonut, että saisin lähetettyä tota vasemman puoleista vihreää korttia kellekään(ja mulla on niitä vieläpä 5kpl!) mutta tän herran profiilin perusteella toi kortti oli hänelle juuri sopiva, jee! Se kortti lähti matkaamaan sitten kohti U.S.A:ta ja ton oikeemman puoleisen kortin määränpäätä en enää muista.

Kolmas osoite toden sanoi :-) Tää ihana Muumi-kortti lähti muistin mukaan Ukrainaan.


Sitten sain vielä lähettyä toisenkin Muumikortin maailmalle, kun singaporealainen kirjekaveri pyysi minua lähettämään hänellekin tälläisen o(^_^)o  Oon ostannu nyt jo 3 arkkia niitä uusia noihin kortteihin sopivia merkkejä, ja kaikki on jo mennyt, täytynee ostaa taas lisää :D! Ne on vaan niin söpöjä ja kivan pirteitä :-) Varmaan mun tän hetken lempparimerkit. Onko teillä mitään lempimerkkejä?

Sitten kävi vielä niin, että pyysin yhtä japanilaista tyttöä yksityisswappiin Postcrossingin kautta, ja hän suostui. Lähetin siis hänellekin Muumi-kortin!

Tää on vika kortti, jonka oon nyt lähettänyt. Lähti kohti Saksaa ja vastaanottajalla ei ollut muuta toiveita kuin että pitää maisemakorteista. Nyt mulla on Postcrossingissa niin monta korttia matkalla kuin pystyy ^,^ Toivottavasti niitä menis pian perille, että alkais saada sitä kautta taas pitkästä aikaa kortteja!

4 comments:

  1. Ite oon kans ihan rakastunu noihin muumimerkkeihi<3 Ja sitte ne viime vuotiset syysmerkit missä on se heppa.. :) Tän vuotisii syys- ja Angry Birds-merkkejä odotellessa!! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne viime vuoden syysmerkit on munkin mielestä tosi ihania *o* Ostin just niitä uuden arkillisen :D Mäkin odotan jo innolla noita uusia merkkejä heehee~

      Delete
  2. Ne Muumi merkit (ja priority tarrat!) on minunkin lemppareita juuri nyt :) Pitäisi varmaan kopeutua ostamaan niitä korttejakin koska oon varma että monet tykkäisi :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hopihopi ostoksille vaan:D Ne Muumi-kortit on ihania ja vastaanottaja varmasti tykkää~ Kiitos kommentista!

      Delete

Thank you for your comment (*´▽`*)ノ゛